Реклама тренінгу 4

Найближчі тренінги

22-23 січня м. Вінниця

При оплаті до 15.01.2018

Ціна за ІІІ (третього) та кожного наступного учасника
2500,- UAH
Ціна за ІІ (другого) учасника
2800,- UAH
Ціна за І (першого) учасника
3350,- UAH

При оплаті після 15.01.2018

Ціна за ІІІ (третього) та кожного наступного учасника
2690,- UAH
Ціна за ІІ (другого) учасника
2990,- UAH
Ціна за І (першого) учасника
3590,- UAH

  Кому буде корисний?

  • інвесторам готельного і ресторанного бізнесу;
  • керівникам мереж;
  • керівникам окремих готелів та ресторанів;
  • адміністраторам та шеф-кухарям.

 Що отримають учасники?

  • інструменти розвитку та мотивації команди;
  • інструменти нематеріальної мотивації;
  • методи ефективного планування та контролю.

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

Інструменти оцінки (розгорнутий курс). КРІ оцінка персоналу. Моделювання системи оцінки

  • Атестація як інструмент розвитку та мотивації команди
  • Способи та види оцінки. Яку вибрати?
  • Процедури поточної оцінки. Як часто та хто її проводить?
  • Коли та як враховувати результати оцінки в системі мотивації
  • Макетування систем оцінки в мережевих та немережевих закладах

Нематеріальна мотивація: управління залученістю команди. Чому зарплата не мотивує вашу команду?

  • Інструменти та особливості системи нематеріальної мотивації
  • Як запалити вогонь в очах вашої команди і чим купити лояльність до вашого бренду?
  • Приклади успішних систем нематеріальної мотивації
  • Від чого залежить залученість команди?
  • Чому не працює система нематеріальної мотивації: топ-7 помилок
  • HR- маркетинг. HR – бренд. Як працювати з негативними оцінками?

Мистецтво управління командами

  • Основні психотипи учасників команди. Симптоми для розпізнання;
  • Управління різними психотипами в рамках команди. Управління конфліктами
  • Як привести свою команду до результату?
  • Основи управління командами. Способи та інструменти
  • Лідерство в команді. Типи лідерства. Мотивація лідера;
  • Лідер – як знайти та чи можна його виростити

Ефективний керівник: планування та контроль

  • Делегування – основний інструмент росту бізнесу;
  • Базовий тайм-менеджмент : як встигнути все
  • Встановлення SMART цілей;
  • Види та способи ефективного контролю

Інструменти комунікації: як мотивувати команду на результат

  • Комунікація з командою: від загальних нарад до індивідуальної бесіди. План комунікації
  • Як правильно надавати зворотній зв’язок?
  • Мотивуючий та розвиваючий зворотній зв’язок
  • Секрети успішних нарад

Корпоративна культура – міф чи реальність

  • Корпоративні культури різних концепцій закладів. Як створити свою?
  • Як змусити працювати корпоративну культуру на атмосферу ресторану, а не лежати на полиці? Чому не варто «писати» статути корпоративної культури;
  • Як цільова аудиторія впливає на ваш колектив. Що з цим робити та як управляти?
  • Хто може впровадити корпоративну культуру