Кому буде корисний?

  • власникам та директорам готелів та ресторанів;
  • керівникам мережевих закладів;
  • адміністраторам;
  • бухгалтерам, економістам, фіндиректорам.

 Що отримають учасники?

  • дізнаються про сучасні тенденції в управлінні готелями та ресторанами;
  • отримають інструменти підвищення ефективності власного закладу.

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ:

1.   Управління продажами: як максимізувати урожай 1м2

  • Аналітика продаж: основні показники для управління продажами;
  • Як порівняти якість продаж різних ресторанів / готелей?
  • Основні інструменти управління продажами для ресторанного та готельного бізнесу. Які системи слід налагодити в вашому бізнесі для отримання максимальних продаж?
  • Які максимальні продажі вашого ресторану / готелю? Які параметри закладати: середній чек, оборотність, середня заселеність, ціна?

2.  Ціноутворення: як грати ціною на ринку сьогодні?

  • Як гість оцінює ціну? Як вибрати оптимальну ціну?
  • Стандартні методи (множення на коефіцієнт): коли і для чого можно використовувати;
  • Альтернативні методи ціноутворення кращих готелів і ресторанів України та Європи;
  • Особливості  використання знижок та планування активностей для «підкачки» продаж потрібних груп меню;
  • Облік маржинальності (націнки) при управлінні продажами.

3.  Меню як інструмент продаж

  • Групи меню: глибина і наповнення;
  • Цінове сусідство в меню: оптимальний набір позицій;
  • Типи позицій меню. Аналіз вашего меню. Формування тактики продажу кажної позиції в меню: ціна, план та активності;
  • Управління меню: фішки, новинки, сезонні страви. Як часто міняти, скільки впроваджувати?
  • Кейс практика: аналіз реальних меню 5-ти успішних ресторанів.

4.  Мерчендайзинг в готелі та ресторані: управляємо якістю  використання потоку гостей

  • Правильне зонування приміщень гостьової зони з орієнтацією на продаж;
  • «Маячки» закладу, що дозволяють стимулювати гостей готелю та ресторану до купівлі потрібних груп
  • Персонал закладу як елемент мерчандайзингу.

5.  Аналіз та планування продаж. Управління командою.

  • Динаміка та структура продаж: основні показники;
  • Вчимося читати звіти з продаж: оптимум, падіння та ріст;
  • Основні точки аналізу: де приховані резерви?
  • Для чого і як виставляти план продаж ресторану / готелю?
  • Основні канали продаж готелю та їх ефективність;
  • Методи впливу на продажі в ресторані;
  • Команда працівників вашого бізнесу: секрети управління орієнтовані на максимізацію продаж;
  • З чого складається 5-ти зірковий сервіс?
  • Сервіс орієнтований на швидкі продажі чи на постійних гостей?

6.  Особливості готельного ціноутворення. Менеджмент додаткових послуг 

  • Сезонні та змінні ціни;
  • Як розрахувати рентабельну ціну  номеру?
  • Основні ідеї та фактори при встановленні цін в готелях.
  • Пакетні пропозиції: як створювати і просувати?