Кому буде корисний?

  • власникам та директорам готелів та ресторанів;
  • керівникам мережевих закладів;
  • адміністраторам та шеф-кухарям;
  • бухгалтерам, економістам, фіндиректорам.

 Що отримають учасники?

  • дізнаються про сучасні тенденції в управлінні готелями та ресторанами;
  • отримають інструменти підвищення ефективності власного закладу.

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ

Маркетинг і стратегія успіху – від аналізу до дій

  • Що таке стратегія, для чого вона потрібна у ресторані?
  • Стратегії ринкових лідерів. Найкраща практика. Як стати лідером
  • Конкуренція на ресторанному ринку. Аналіз конкурентів, інструменти конкурентної боротьби
  • Стратегічний менеджмент як звичка. Команда змін готелю /ресторану
  • Побудова стратегічної карти вашого ресторану протягом семінару
  • Ресторанні концепти: основні тенденції та нові правила гри. Що вимагає ринок? Зміни та
  • виклики цільової аудиторії
  • Готельний маркетинг та його особливості
  • Ремаркетинг vs ребрендинг. Продовжуємо життя бренду: ідеальний момент для ремаркетингу
  • Антикризовий маркетинг. Інструменти прийняття маркетингових рішень.
  • Доларові та єврові страви у меню. Меню як інструмент впливу на прибуток сьогодні .
  • Управління продажами, як забезпечити зростання

HR- комплекс в ресторані. Управляємо змінами ефективно

  • HR- політика та витрати на персонал. Чи завжди правильно означає дорого? Популярні
  • HR- помилки та їх наслідки.
  • Як знайти ідеального кандидата швидко? Нестандартні інструменти впливу на плинність.
  • Чому не працює діюча модель мотивації? Нематеріальна мотивація: існує? Що дає запал команді?
  • Як підготувати професійного офіціанта? Чи варто вчити персонал на стороні?
  • Навчання працівників своїми силами. Основні методи та прийоми
  • HR- маркетинг. HR – бренд. Як працювати з негативними оцінками?
  • Корпоративна культура і атмосфера ресторану/готелю.

Ресторанна математика: прибуток і концепція

  • Фінансова модель концепції: звідки береться прибуток?
  • Карта ресторанних концепцій. Знайдіть свій заклад на карті
  • Антикризові інструменти фінансового аналізу
  • Food cost: що відбувається з ним сьогодні? Як втримати націнку?
  • КМД – основний важіль отримання прибутку
  • OPEX: ріжемо витрати, як не втратити потенціал?
  • Ціни, середній чек, відвідуваність: важелі впливу та основні тенденції
  • Управління рестораном за відхиленнями: створюємо систему аналізу