Кому будет корисний?

  • власникам та директорам готелів та ресторанів;
  • керівникам мережевих закладів;
  • адміністраторам та шеф-кухарям;
  • HR-менеджерам.

  Що отримають учасники?

  • дієві інструменти підбору ефективної команди;
  • лояльний та мотивований персонал;
  • покращення процесу адаптації;
  • підвищення якості роботи персоналу.

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

HR- комплекс у ресторані

  • З чого починається HR? HR- політика. Кейси та практика;
  • З чого починається HR? На чому базується?
  • HR- політика – що це таке і чи потрібна в ресторані/готелі?
  • Популярні HR- помилки та їх наслідки. Розгляд кейсів;
  • Правильна HR- політика та витрати на персонал. Чи завжди правильно означає дорого?
  • Мотивація та розвиток команди закладу;
  • Корпоративні цінності або «атмосфера» ресторану

Формування потреби у персоналі. Основні показники ефективності витрат на персонал

  • Макетування штатного розпису – як правильно та що необхідно враховувати?
  • Основні показники, які використовуються в HR. Сучасні тенденції. Практика розрахунку
  • Скільки та якого персоналу потрібно саме вашому закладу?
  • Облік прийнятих систем мотивації в бюджеті HR служби. Формування бюджету заробітних плат та бонусів

Система оцінки ваших працівників. Який ефект? Практика інструментів оцінки

  • Атестація як інструмент розвитку та мотивації команди
  • Способи та види оцінки. Яку вибрати?
  • Процедури оцінки. Як часто та хто її проводить?
  • Коли та як враховувати результати оцінки в системі мотивації.
  • Макетування систем оцінки в мережевих та немережевих закладах.

Підбір персоналу. Звідки і як правильно? Приціл пошуку. Нестандартні методи. Практика підбору

  • Як знайти «свого» працівника?
  • Хто і як довго має проводити співбесіду?
  • Як створити потік та конкурс на вакансію? Вимоги до кандидата, відсів претендентів;
  • Як знайти ідеального кандидата швидко? Чи варто замовляти персонал «на стороні»?
  • Як зрозуміти людину на співбесіді та не купити «кота у мішку»? 5 речей, які варто перевірити при знайомстві

Адаптація та розвиток ваших працівників. Кращий досвід. Практика застосування

  • Як навчити новачка? Стажування, налаштування, «зараження» корпоративною культурою та  атмосферою;
  • Чому нові співробітники швидко ідуть та не затримуються?
  • Адаптація нових учасників команди, створення та розвиток командного духу;
  • Навчання працівників: регулярне чи нерегулярне? Чому можна навчити самостійно? Яке навчання може проводити керівник, адміністратор та шеф-кухар?
  • Основні методи навчання працівників своїми силами;

Корпоративна культура вашого ресторану – як побачити? (вступний курс)

  • Що таке корпоративна культура? Що вона значить для ресторану та готелю?
  • Яка культура у вашого закладу? Корпоративні культури різних концепцій закладів. Як створити свою?
  • HR- маркетинг. HR – бренд. Як працювати з негативними оцінками?
  • Хто може впровадити корпоративну культуру?