Кому буде цікавий?

  • власникам та директорам готелів та ресторанів;
  • керівниками та адміністраторам мережевих закладів;
  • арт-директорам, маркетологам та PR-менеджерам.
  Що отримають учасники?

  • інструменти управління маркетинговою стратегією;
  • можливість створити додаткові конкурентні переваги закладу;
  • збільшення клієнтопотоку.

Формат навчання:

  • Максимум 25 учасників
  • Консультації тренерів в рамках тренінгу
  • 85% програми: практичні завдання та кейси
  • Самостійна робота над домашнім завданням

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

Стратегічний маркетинг: Як залучити максимум гостей в ваш заклад?

  • Стратегічний маркетинг :як залучити гостей
  • Якими елементами ви вже користуєтеся, а які слід застосувати?
  • Створення бренду готелю і ресторану. З чого будується бренд?
  • Основні поняття забезпечення зростання відвідуваності вашого закладу: сегментація, позиціонування, концепція, стратегія, конкурентна боротьба
  • Основні інструменти просування: реклама, PR, інтернет-маркетинг, програми лояльності

Концепція ресторану: створення, ремаркетинг, ребрендинг

  • З чого складається концепція? Приклади кращих концепцій України
  • Складові концепції ресторану: моделюємо гостьовий потік
  • Практикум створення концепції ресторану
  • Модернізація існуючої концепції - як правильно зробити ребрендинг
  • Секрети успішної комунікації. PR в ресторані і готелі
  • Секрети комунікації з цільовими аудиторіями. Канал і мета повідомлення
  • Стратегія комунікації з вашими гостями. Практикум
  • Особливості PR для цільової аудиторії
  • Запуск PR- кампаній: кращий досвід. Event-management
  • Формування інфо-приводу. Вдалі і невдалі приклади

Вибір цільового гостя. Секрети сегментації. Як налаштувати свій ресторан і готель на цільову аудиторію

  • Сегментація ринку: особливості ресторанної та готельної сегментації
  • Як прибуток залежить від правильної сегментації?
  • Кейс: сегментація та створення концепції
  • Формування цільової аудиторії. Як визначати і управляти?
  • Потреби цільової аудиторії і їх забезпечення в концепції

Аналіз ринку. Інструменти конкурентної боротьби

  • Аналіз ринку: що необхідно досліджувати. Як зробити своїми силами?
  • Дослідження конкурентів: як і яку інформацію збирати? Як використовувати?
  • Позиціонування на ринку. Варіанти нецінової конкурентної боротьби
  • Основні конкурентні стратегії готелю і ресторану. Кейс-приклади ресторанного і готельного ринку України та світу.