Опис HoRes Pro проводить комплексне навчання адміністраторів для ефективного управління залом.
Даний пакет дозволяє підвищити рівень задоволення клієнтів, збільшити кількість повторних продажів і постійних клієнтів, збільшити кількість відвідувачів, підвищити якість персоналу і команди, підвищити організованість служб сервісу.
Структура аналізу
Модуль №1. Стандарти обслуговування в ресторані (базовий курс)
Модуль №2. Коло комплексного обслуговування (базовий курс)
Модуль №3. Дрібниці кола сервісу, які призведуть клієнта в захват або «МЧЧ (максимізація чайових для чайників)» (базовий курс)
Модуль №4. Зовнішній вигляд офіціанта і невербальна комунікація (базовий курс)
Модуль №5. Психологія клієнта (базовий курс)
Модуль №6. Конфлікти і робота з ними (базовий курс)
Модуль №7. Командна робота ресторану і в чому її відмінність від африканських племен Зулу (базовий курс)
Модуль №8. Як працює кухня (базовий курс)
Модуль №9. Меню – зона турбулентності або чому потрібно боятись алергії (короткий огляд)
Модуль №10. Бар – або чому коньяк не закушують лимоном (короткий огляд)
Модуль №11. Техніка продажів – салат, суп, другі страви, десерт і компот – реальність, або як підняти  середній чек (базовий курс)
Модуль №12. Банкет і його особливості (базовий короткий курс / варіативний повний курс)
Модуль №13. Меню – Біблія офіціанта (варіативний курс)
Модуль №14. Б.А.Р. (Базова Арифметика Ресторану) або чому 2*2=5 (варіативний курс)
Тривалість та форма проведення
Навчання триває не менше 58 годин/7 днів.
Навчання проводиться 2-4 адвайзерами. Після завершення тренінгу партнеру надаються висновки і рекомендації, а також фірмовий сертифікат для ресторану.

Рекомендований курс навчання: 2 тренінги по 40 годин/ 5-6 днів. Для тренінгу необхідний провітрюваний зал, проектор, фліпчарт, стільці (без столів). Даний тренінг зазвичай проводиться у Львові.

Співробітникам надається диплом тільки після їх сертифікації (здача екзамену). Рекомендується підписати договір про амортизацію вартості навчання.