Коктейлі з локальних інгредієнтів

локальні коктейлі
Flag_1
Odessa

Сезонність позначається на всіх життєвих аспектах, і ресторанний бізнес не виняток. Використання сезонних локальних продуктів – модний тренд, який дедалі більше набирає популярності.

- На скільки популярними є лінійки коктейлів з акцентом на місцеві інгредієнти?

- Такі коктейлі в основному є «фішкою» і просуваються залежно від мети підприємства. У Львові цей напрям розвивається дуже швидко. Багато проектів, що стартували, не очікували такого буму, зворотному зв'язку від гостей – закладені місячні запаси закінчувалися за тиждень. Чимало проектів що роблять наголос на місцеві інгредієнти, виявилися досить успішними. Тут важливим є розташування та обдуманість ідеї.

- Які концепції ресторанів обов`язково повинні мати у меню локальні коктейлі?

- Усе залежить від регіону, національного колориту, концепції ресторану і фантазії бар-менеджера. Якщо узяти, наприклад, Закарпаття, то там популярні коктейлі і настоянки на основі сливи. На Буковині – горіх. Локальні продукти вигідно використовувати, щоб не мати додаткових витрат. По суті, у будь-який концепт можна вбудувати локальні коктейлі. Тут головне – фантазія. До того ж напої з локальних продуктів стали популярними і серед гостей. Мода на крафтові локальні інгредієнти грає на руку барменам.

Вподобай нашу сторінку HoResPro, щоб не пропустити свіжі оновлення. Повну версію статті читайте в останньому випуску журналу "Pro Hotel & Rastaurant".

You must be logged in to post a comment.