Східний Topaz

30709597_1726274270744165_677484688117334016_n

Ресторан Topaz

Заклад позиціонує себе як ресторан високої кухні. Загалом, атмосфера тут дуже благородна та комфортна. Неяскраве світло, декоративні дерева, білосніжні скатертини, ексклюзивний старовинний кришталь у декорі залу, антикварні меблі.

Безперечна перевага закладу - панорамне вікно з краєвидом на Босфор. Неймовірно гарний вигляд, який чудово доповнює атмосферу ресторану.

Рівень сервісу високий. Хоча, на наш погляд, офіціантів вочевидь забагато: на одного припадає всього 10 посадкових місць. Тому навіть при посадці 80% багато хто не при ділі. Офіціанти не мають закріпленої позиції, тож, як правило, один стіл обслуговують відразу кілька працівників.

Меню ресторану невелике: всього 12 других страв, 6 гарячих закусок, 5 салатів, 5 десертів. Якість відмінна. Страви виносяться згідно з побажаннями гостя. Час на приготування оптимальний. Ми скуштували хумус із кедровими горішками, що потішив неперевершеним смаком та ароматом. Також поїли маринованого артишока, який був помірно гострим та водночас солодкавим. Дуже вразила гаряча закуска, приготована з регіонального інгредієнта. Як відомо, в Туреччині популярним є м’ясо ягняти. Обсмажена замаринована печінка ягняти змогла подивувати нас. Неймовірно ніжний смак з чудовим букетом спецій. Риба також була гарна: атлантичний боніто, який дуже популярний на ринках Туреччини, - підвид макрелі, свіжовиловлений у Середземному морі.

Отже, підсумуємо.Основний акцент на атмосфері, уважному сервісі та відмінному смаку поданих страв, а також регіональні інгредієнти, їхня свіжість, мале меню дозволяються ресторану домагатися приголомшливого ефекту. КМД ресторану стандартно високий для подібних концепцій. Чек на трьох становив 165 дол., без алкоголю, що доволі дорого для Стамбула. Оборотність стола стандартно невисока, у середньому, гадаю, 2-2,7 обороту. Ресторан активно працює над збільшенням середнього чека, що має гарантувати певний рівень доходу. Для збільшення прибутковості є сенс бюджетувати витрати й оптимізувати видатки на персонал.

Вподобай нашу сторінку HoResPro, щоб не пропустити свіжі оновлення. Повну версію статті читайте в останньому випуску журналу "Pro Hotel & Rastaurant".

You must be logged in to post a comment.