Час планувати зміну меню

29495819_1705045452867047_687963171368992768_n

Зима закінчилась, а це означає, що час планувати зміну меню. У рубриці #Календар_стратегії розглядаємо тренди сезону.

Весна – традиційна пора першої зелені, але впроваджувати сезонне меню у березні відносно складно. Річ у тім, що перше тепло ще не вплинуло на асортимент інгредієнтів, доступних у більшості наших регіонів.
Загалом, аналізуючи тренди цієї весни, можемо сказати, що, найімовірніше, популярними будуть страви з черемші, включаючи соуси, а також використання зеленої цибулі. Перша редиска й огірки теж вплинуть на салатну лінійку.
Особливо актуальними, на нашу думку, будуть паростки, які показували добру динаміку минулого року. Салати з паростками та їх використання у підгарніровці страв будуть у тренді.
Тим часом ресторани високої кухні можуть обіграти меню з огляду на те, що в Європі нині сезон артишоків та спаржі. А звичайні заклади спробують долучитися до цієї тематики лише стравами, що містять мало таких інгредієнтів, бо ж ціни на них в Україні традиційно високі.
Ще один тренд, що прийшов із Європи, – молодий плід цукіні та кабачка з квіткою. Квітка кабачка – одна з найсмачніших серед усіх їстівних квітів, вона солодкава і дарує відчуття свіжості.
Використання інших їстівних квітів теж буде актуальним. Стандартними є фіалки та братчики. Щойно цю тенденцію підхоплять українські фермери, урізноманітнити весняне меню буде простіше. Так чи інакше, м'ясо все ще доступне в досить великих кількостях. Те саме стосується перепілок та кролів. Вони чудово доповнять весняне меню, особливо приготовані в технології су-від.

Вподобай нашу сторінку HoResPro, щоб не пропустити свіжі оновлення. Повну версію статті читайте в останньому випуску журналу "Pro Hotel & Rastaurant".

You must be logged in to post a comment.