У рубриці #Календар_стратегії говоримо про бюджет

27657599_1664171663621093_6870398878718675681_n

У рубриці #Календар_стратегії говоримо про бюджет.

У попередніх випусках ми розглядали поступове формування бюджету ресторану та готелю. Отже, ми вже спланували бюджет наших доходів та змінних витрат. Визначили КМД для ресторану та собівартість для готелю. Окремо у нас готовий бюджет постійних витрат на кожен місяць. Наступним кроком є прогнозування суми прибутку. Для цього план з доходу кожного місяця порівнюють зі змінними та постійними витратами. Різниця між ними і
становить розрахунковий прибуток. Проаналізуймо результати:

- Яким є річний прибуток? Який прогнозний показник ROI ви можете досягнути в 2018 році? Для ресторану бажано 20-30% залежно від нарахування амортизації. Для готелю – 10-30%, залежно від врахування інвестицій на приміщення.
- Як зростає прогнозний показник ROI 2018 року порівняно з 2017 та 2016? Якщо не зростає, чи є для цього об’єктивні причини? Наприклад, заклад потребує ребрендингу, загострилася конкуренція, економічна ситуація нестабільна.
- Яким є середньомісячний прибуток? Які місяці є найприбутковішими порівняно зі середнім показником?
Інвестиційні витрати варто планувати саме на ці місяці, для вирівнювання виплати дивідендів.
- Які місяці є найбільш провальними? За рахунок чого? Яким чином можна виправити фінансовий результат конкретного місяця?

Вподобай нашу сторінку HoResPro, щоб не пропустити свіжі оновлення. Повну версію статті читайте в останньому випуску журналу "Pro Hotel & Rastaurant".

You must be logged in to post a comment.