Особливості готельного маркетингу

26907470_1644791522225774_3335482116389037275_n

У рубриці #Гастродумка говоримо про особливості готельного маркетингу. #ProHotel_Restaurant попросив дати інтерв'ю Уляну Мельник, Sd & marketing coordinator у Ibis Styles Lviv Center.

- З чого має складатися професійний маркетинг готелю?

- З визначення і встановлення основних цілей та концентрації на них, правильної оцінки власних можливостей та ресурсів, логічного планування і стратегічного бачення. А ще, на мою думку, з правильно побудованої командної роботи. У нас це працює досить добре, адже в готелі робочий процес побудований саме на командній роботі. Найкращі маркетингові ідеї народжуються, коли над їх створенням працює уся наша професійна команда.

- Які канали просування готелю є найефективнішими з Вашого погляду?

- Ibis styles Lviv Center- це готель міжнародної мережі Accorhotels, і у просуванні нашого бренду ibis Styles у світі ми маємо велику підтримку управлінської компанії. Проте на локальному ринку просування конкретно нашого готелю забезпечується власними ресурсами і зусиллями нашої професійної команди. Вони спрямовані на SMM, тісну співпрацю з організаторами локальних івентів та конференцій, де виступаємо партнерами, а також рекламу в різних джерелах, де наш меседж потенційно знаходить свого адресата. Така активність є надзвичайно важливою і необхідною, навіть попри те, що неможливо чітко виміряти її результат. Адже це робота на імідж вашого бренду, на його сприйняття і впізнаваність. Готельний ринок у Львові - динамічний, і тому потребує зусиль на активний пошук і завойовування "свого" гостя, його лояльності.

Вподобай нашу сторінку HoResPro, щоб не пропустити свіжі оновлення. Повну версію статті читайте в останньому випуску журналу "Pro Hotel & Rastaurant".

You must be logged in to post a comment.