Складання калькуляцій у готелі

26231462_1637217622983164_170015245364233410_n

У рубриці #Pro_менеджмент говоримо про складання калькуляцій у готелі.

Для готелю важливою є собівартість заселення номера. Більшість витрат готель відносить до категорії постійних. Але поділ витрат на змінні та постійні дає можливість краще управляти прибутковістю, встановлювати ціни, та головне - управляти витратами.

Що можна віднести до собівартості заселення номера? Стандартно калькуляція включає косметичний набір, одноразові капці, компліментарні набори води, кави та чаю та інші компліменти готелю. Окремо до калькуляції входить вартість сніданку.

Витрати на прибирання номера та прання білизни, рушників, халата часто відносять до постійних витрат. Як віднести
ці витрати на собівартість? Розподіл витрат не буде корисним, адже він не дозволяє управляти собівартістю. Разом з тим, є поняття трасування витрат, коли їх можна повністю перенести на собівартість заселення номера.

Вподобай нашу сторінку HoResPro, щоб не пропустити свіжі оновлення. Повну версію статті читайте в останньому випуску журналу "Pro Hotel & Rastaurant".

You must be logged in to post a comment.