У рубриці #Календар_стратегії говоримо про маркетинг

26229639_1632634520108141_5992137691395028926_n

У рубриці #Календар_стратегії говоримо про маркетинг.

Друга половина січня та лютий – класичний несезон. Винятки становлять бізнес-готелі, в яких бізнес-гості, навпаки, активізуються з початком року. Також у лютому стартують тренінги, конференції. Окрім того, карпатські готелі, теж перебувають у стадії «сезон». Він, звичайно, нижчий від «високого сезону» новорічних свят. Проте для готелів, розташованих біля гірськолижних курортів зі стабільним сніговим покриттям у цей час, настає період, який значною мірою впливає на річну прибутковість.

Для бізнес-готелів якраз є сенс відправити велику кількість персоналу в щорічну відпустку у період новорічних свят, бо заселеність падає. Виняток становлять готелі, які пропонують цікаві пакетні пропозиції для 2-3 денного регіонального туризму. Як правило, пакети включають послуги СПА, сніданки і тематичні вечірки, екскурсії до цікавих міст регіону. Так чи інакше, корпоративний сегмент прокинеться у другій половині січня. Для бізнес-готелів гарна ідея грудня-січня – привітати всіх важливих для них постійних корпоративних партнерів. Утім, це доцільно як для бізнес-готелів, так і демократичних ресторанів.

Для інших учасників ринку, особливо ресторанів, лютий – класичний кейс низького сезону. Готуватися до нього варто ще у січні, два останні тижні якого теж не приносять високої відвідуваності гостей. Тому саме у цей період варто стимулювати продажі. Саме стимулювати, тобто запроваджувати різноманітні активності. Мета їх одна – активізувати гостей у конкретний період. Для ресторанів рівня середній мінус та низького цінового рівня – це найкраща пора для знижок, купонів, happy hours та інших інструментів «акційного» характеру.

Вподобай нашу сторінку HoResPro, щоб не пропустити свіжі оновлення. Повну версію статті читайте в останньому випуску журналу "Pro Hotel & Rastaurant".

You must be logged in to post a comment.