Тренди готельного маркетингу в Україні

25550429_1610273382344255_6173601163669119842_n

У рубриці #Гастродумка говоримо про тренди готельного маркетингу в Україні. Для нашого журналу надав інтерв’ю Максим Богданов - керівник департаменту продажів національної мережі готелів Reikartz Hotel Group.

- Які канали просування готелю є найефективнішими з вашого погляду?

- Тут усе залежить, який у Вас готель. Курортний чи бізнес? Яка ціна – преміум-сегмент, бюджет чи середина ринку. Скільки номерів Вам треба продати - 200 чи 20? Чи є конкуренти і хто вони? Під кожну з опцій іде своя стратегія.
Я дотримуюся погляду, що найефективніший канал - це той, яким ти керуєш, як краном із водою: хочеш - вмикаєш холодну воду, хочеш - гарячу, хочеш - повністю перекриваєш кран. Для мене це продажі через канали B2B і B2G. Ці канали є і будуть завжди! Завжди компаніям треба їздити як із бізнес-метою, так і на відпочинок до курортних готелів. Це дуже складний і трудомісткий процес, але через певний час він приносить свої плоди.
Чимало курортних готелів зробили ставку на B2C, активно розвивали соцсторінки, сайт, вклалися в нові фото, панорами з квадрокоптера і так далі, але безвіз змінив смаки українців, і замість Карпат і Львова вони почали обирати Прагу і Варшаву на НР (тренд на запит «Львов НР» скоротився удвічі з 2013 до 2017 року). А ми відразу після безвізу активізували роботу із B2B-сектором і не відчули жодного спаду в бронюваннях. Тут, безумовно, варто сказати, що у нас понад 5 000 корпоративних договорів, не рахуючи гостей за програмами лояльності, але ми починали цей більш трудомісткий шлях ще у 2008 році. Також великим плюсом буде диверсифікація ринку - робота з різними каналами.
Ми теж працюємо з B2C-каналом, але замість українського гостя більше робимо наголос на гостя іноземного - поляків, білорусів, китайців. Тимчасом як більшість наших конкурентів, кажучи про ринок B2C, думають лише про українців.

Вподобай нашу сторінку HoResPro, щоб не пропустити свіжі оновлення. Повну версію статті читайте в останньому випуску журналу "Pro Hotel & Rastaurant".

You must be logged in to post a comment.