Фактори успіху вузькопрофільного ресторану

23843500_1583254921712768_5597173974891188993_n

У рубриці #Гастродумка ми спитали Савелія Лібкіна, одного з найвідоміших українських рестораторів, його думку щодо основних факторів успіху вузькопрофільного ресторану.

- На ваш погляд, які фактори успіху вузькопрофільного ресторану?

- Мені здається, коли власник знає, що робить і чітко бачить майбутнє ресторану на 10-15 років вперед – це головний фактор успіху. Не важливо, яка у ресторану спрямованість. Наприклад, стейк-хаусів, тобто закладів, які обрали спеціалізацію "м'ясо", багато. Як правило, ця спеціалізація гостю мало про що говорить.

- Який розмір меню, на вашу думку, є оптимальним?

- Розмір в даному випадку не має значення. У бізнесі немає правил. Якби бізнес підпорядковувався загальним правилам, то це нівелювало б відмінності кожного окремого бізнесу. Я можу поділитися своїм досвідом і іноді консультую початківців рестораторів. Я відкрив київський "Стейкхаус" із 17 позиціями в меню, а в ресторані "Дача" у мене 45 позицій. Це мій особистий досвід. Кількість страв узгоджується з ідеями цих конкретних закладів, ці числа не варто розглядати як інструкцію. Головне – це ідея.

Вподобай нашу сторінку HoResPro, щоб не пропустити свіжі оновлення. Повну версію статті читайте в останньому випуску журналу "Pro Hotel & Rastaurant".

You must be logged in to post a comment.