Організація зміни покоївок

23380083_1569791623059098_3708774371322434782_n

У рубриці #Pro_готель говоримо про організацію зміни покоївок: що є важливим? #ProHotel_Rastaurant розпитав директора готелю "Таурус" Тараса Чобота.

- Організація зміни, - мабуть, найважливіший процес в роботі команди housekeeping. Правильна і раціональна підготовка і планування процесів мають прямий вплив на якість і швидкість надаваних послуг. Організацію зміни керівництво готелю (менеджер, директор) покладає на старшу покоївку. Всі необхідні в цьому процесі завдання, час їх виконання й інші важливі чинники описані в зводі правил готелю. Однак саме старша покоївка може сформувати правильну послідовність їх виконання, розподілити обов'язки персоналу.

Вподобай нашу сторінку HoResPro, щоб не пропустити свіжі оновлення. Повну версію статті читайте в останньому випуску журналу "Pro Hotel & Rastaurant".

You must be logged in to post a comment.