Перехід кухні на зимовий формат

23316339_1568391783199082_2197553246102721360_n

Перехід ресторану на зимове меню розглядаємо у рубриці #Pro_кухню.

Ресторан – це складна організаційна система, на роботу якої впливає багато вагомих чинників. Одним з найскладніших моментів у роботі шеф-кухаря є перехід з літнього сезону на зимовий. Далекоглядний та лояльний шеф завжди дбає про прибуток ресторану. Вагомим фактором успіху закладу в цілому є використання продуктів в період збору врожаю, коли ціна на них найнижча. І відповідно, обмеження на зимовий період сезонних овочів, фруктів, салатів та зелені. Звісно, є страви які продаються цілий рік.

Ефективний шеф повинен знати, яким чином замінити несезонний продукт у своєму меню, коли саме зробити гостям пропозицію, від котрої складно відмовитись. Власне, це і є основна задача при переході з літнього високомаржинального продукту на менш рентабельний зимовий.

Вподобай нашу сторінку HoResPro, щоб не пропустити свіжі оновлення. Повну версію статті читайте в останньому випуску журналу "Pro Hotel & Rastaurant".

You must be logged in to post a comment.