Чи потрібні сніданки ресторану?

Вардкес Арзуманян

Про те, наскільки це складний проект, який можна отримати від нього ефект та що потрібно врахувати при впровадженні сніданків, журнал #ProHotel_Restaurant розпитав в одного з відомих рестораторів Вардкеса Арзуманяна, засновника компанії "Рестарон", що об'єднує заклади "MonsPivs", "Кентавр", "Шампанерія" та ресторан кавказької кухні "Тарон". Заклади є популярними як серед львів'ян, так і гостей міста.

- На вашу думку, скільки часу розкручуються сніданки? Як довго потрібно чекати ефекту?

- Аналізуючи досвід власних ресторанів, можу сказати, що варто розглядати сніданки як довгострокові інвестиції. В дійсності, утримання сніданків – це недешеве задоволення для ресторану. І, якщо ви прийняли рішення про введення сніданкового меню, варто бути готовим до суттєвої витратної частини на першому етапі. А далі все залежить від динамічності пропозицій. Справа в тому, що сніданки, з появою широковідомих соціальних мереж, стали дуже чутливими до трендів, з’явилось навіть таке поняття «модні сніданки». Динамічність ваших сніданків – це в першу чергу встигати за трендами.

Вподобай нашу сторінку HoResPro, щоб не пропустити свіжі оновлення. Повну версію статті читайте в останньому випуску журналу "Pro Hotel & Rastaurant".

You must be logged in to post a comment.