Сніданки: розвиток ресторану чи безнадійний проект?

22687865_1552957988075795_3254697907438624862_n

На актуальне питання відповідає Ігор Сухомлин, ресторатор та підприємець, засновник відомих концепцій "Чашка Espresso-bar", варенична "Балувана Галя", хінкальня "Буба" (17 закладів в Києві, Львові, Чернігові, Черкасах і
Житомирі). Co-founder міжнародного форуму "RestoPraktiki",
навчального проекту "RestoCamp", "ChefsCamp", "BarCamp", кавова школа "Чашка School":

- На вашу думку, які ключові фактори успішності сніданків?

- Гостя приваблює стабільність. Він щоденно бажає смакувати свою вівсянку, домашній сир зі сметаною, один і той самий омлет з моцарелою. Люди, насправді, достатньо консервативні. Вони здатні на імпровізацію в мінімальних проявах, раз на тиждень. Але щоденно слідують власним звичкам. Ми не надто шануємо яскраві смаки, гостру їжу. Люди їстимуть рівну їжу кожного дня. В аналізі продажів ми бачимо, що найпопулярніші ранкові замовлення - це сирники, яйця в різних видах, каші.
На мій погляд, успішні сніданки повинні пропонуватися в зручному для людей місці. В зручному місці повинні бути: ринок, перукарня, місце сніданків і доброї кави, поблизу роботи або будинку, в місці, де людина зустрічається з партнерами і співробітниками. Іншими словами, в тих локаціях, де відбуваються її щоденні справи.

Вподобай нашу сторінку HoResPro, щоб не пропустити свіжі оновлення. Повну версію статті читайте в останньому випуску журналу "Pro Hotel & Rastaurant".

You must be logged in to post a comment.