ПРИБАЛТІЙСЬКИЙ ГДАНСЬК: PROLOGUE

ПРИБАЛТІЙСЬКИЙ ГДАНСЬК: PROLOGUE

22554977_1552043304833930_7716853191278216122_n

Як правильно та швидко прибрати ванну кімнату? Що врахувати та як перевірити якість? Наша команада поділилась досвідом у рубриці#Pro_готель.

[PRO ГОТЕЛЬ: Основні правила прибирання ванної кімнати.] Чистота в готелі – важлива «точка враження» та є одним з основних критеріїв вибору гостем. Насправді, практика показує, що проблеми в процесах прибирання призводять до падіння інших оцінок від гостей.

Дзеркало повинно бути абсолютно чистим. Для цього покоївка користується спочатку вологою, а потім сухою серветкою без ворсу. Там, де є збільшувальне дзеркало, необхідно перевірити, чи функціонує над ним освітлення. Таке двостороннє дзеркало після прибирання повинно бути поверненим нейтральним боком до сторони мешканців номеру. Дзеркало може запітніти, і для боротьби з цим в готелях використовують
серветки, оброблені спеціальним розчином.

Щоразу під час прибирання покоївка зобов'язана протерти кахельні стіни ванної кімнати. Часто ця вимога не виконується, і це помічають гості. Розводи та патьоки на кахелі справляють враження неприбраного номеру. На плитці не повинно бути слідів мильної піни, висохлої води тощо. Зручна при виконанні такої роботи спеціальна швабра з телескопічною ручкою, яка висувається на довжину від 80 до 140 см. Це дає можливість дотягнутися до найбільш важкодоступних місць. Також покоївка зобов'язана на цьому етапі помити двері ванної кімнати зсередини. Окремої уваги потребує очищення вентиляційної решітки. Для цього в підсобному приміщенні покоївок повинні бути невеликі розсувні сходи, які використовуються для робіт високо під стелею. Щоденно вентиляційні решітки протираються шваброю для стін.

Вподобай нашу сторінку HoResPro, щоб не пропустити свіжі оновлення. Повну версію статті читайте в останньому випуску журналу "Pro Hotel & Rastaurant".

You must be logged in to post a comment.