З 28 жовтня в Івано-Франківську відбудеться останній модуль комплексної MRL-програми

З 28 по 29 жовтня в Івано-Франківську пройде 4-й модуль комплексної MRL-програми. Наша компанія вірить, що за цей час наші учасники встигли впровадити ідеї, здобуті на попередніх модулях.

Останній модуль комплексної MRL-програми  об’єднує два важливих, та складних, водночас завдання: «Управління продажами та операційний менеджмент». Особливість даного тренінгу полягає у презентації трьох світових систем, за допомогою яких ви зможете постійно покращувати якості процесів через корпоративну культуру.

Будемо раді Вас бачити!

Реэстрація відкрита за посиланням:

http://eb.by/qZTd

шапка
new І-Ф
• Система управління продажами в ресторані

Модуль управління продажами дозволяє максимально ефективно використати потік ваших гостей. Проте максимальна ефективність зовсім
не передбачає “витискання” кожного чеку. Ефективний аналіз продаж та планування ваших доходів. Яким чином знайти резерви? Як встановлювати ціни та збалансувати меню? Сервіс на службі прода

restoran
01

• Ціноутворення та меню – що необхідно знати?
Як часто необхідно змінювати меню? Основні інструменти аналізу меню, правила введення новинок. Встановлюємо ширину та глибину груп меню. Процес встановлення цін – економічні інструменти для ресторанів та готелів.

• Ідеальний сервіс: як управляти сервісною службою?
Основні елементи сервісу в ресторані та готелі. Який він ідеальний сервіс? Як побудувати якісну але реальну систему сервісу? Найбільш важливі секрети побудови системи управління задоволеністю гостей. Розгляд кейсів.

ItSpecialistu
Операційний менеджмент
шапка

• Операційний менеджмент – чи потрібен він вашому готелю/ресторану?
Коли вам потрібен операційний менеджмент та як він впливає на ваш прибуток? Захищаємось від зайвих матеріальних витрат та втратчасу на побудову системи якості. Як допомагає операційний менеджмент заробляти більше в години пік? Ви допоможемо визначити свій план побудоми або модерніації операційної роботи вашого закладу під вашу конкретну ситуацію.

• Стандарти та макетування системи бізнес процесів
Як створити працюючи стандарти? Найкраща парактика стандартизації процесів. Чому стандартизація потрібна не тільки McDonald’s, та як вона виглядає у ресторані? Створюємо систему розподілу відповідальності та рахуємо завантаженість окремих робочих місць.

virgin-media-business
Economics_9_14_3

• Світовий досвід управління якістю
Кайзен, TQM, 5S, lean production, теорія обмежень – дозволяють організувати процеси, стабілізувати якість та зменшити час виконання замовлень. Передовий світовий досвід та його використання в Україні. Що дозволяє кардинально змінити організацію роботи кухні, служби сервісу в готелі та ресторані?

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ


При оплаті до 23.10.2015 


1 учасник         1 700,-                         групова участь         1 550,-


При оплаті після 24.10.2015 


1 учасник         1 900,-                         групова участь         1 800,-


*У ціну включено:

• участь у тренінговій програмі;
• обіди та coffee-breaks;
• роздаткові матеріали;
• сертифікат про участь в тренінгу.

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА ТРЕНІНГ

Виникли запитання, зв’яжіться з тренером

+38 (098) 779 47 84
+38 (099) 900 62 55

You must be logged in to post a comment.