Завершився перший модуль корпоративного тренінгу для служби сервісу ресторана Fashion club

На позитивній ноті завершився перший модуль тренінгу для служби сервісу. Офіціанти, хостеси та адміністратори розглядали усі сторони якісного гостьового сервісу. Для служб сервісу є важливим питання невербальної комунікації, професійного спілкування та акторської майстерності. Три команди два дні працювали над своїм якісним сервісом. Особливий інтерес викликав модуль акторської майстерності від Назара Павлика. Назар Павлик – діючий актор та в своєму модулі вчив учасників правильно ходити в залі, працювати над голосом та знімати емоційні зажими.

11902315_935437533161180_3865351285175021216_n
11900083_935437233161210_5019828829610453704_n
11900058_935437309827869_599286626915421097_n
11889504_935437469827853_4375121234098058412_n
11888076_935437409827859_1595642127577163661_n
11888010_935437656494501_2459513587920473277_n
11885178_935437136494553_7427620398686620497_n
11880534_935437256494541_215775864746460087_n
11902399_935437393161194_7067190974060492825_n

You must be logged in to post a comment.