Тренінг служби сервісу ресторану-бістро “Bus Station”

З 29 по 31 липня в м. Дрогобич проходив тренінг керівника служби сервісу компанії HoResPro Тетяни Єзерської із обслуговуючим персоналом – офіціантами, барменами та працівниками лінії роздачі. Тетяна має великий досвід проведення подібних тренінгів, на яких чітко та зрозуміло подає інформацію про стандарти обслуговування клієнтів і про те, що і як потрібно робити, щоб відвідувачі залишались завжди задоволеними сервісом та відношенням працівників закладу. Компанія HoResPro  сподівається, що отримані знання стануть в пригоді працівникам і допоможуть їм рости і розвиватись, як професіоналам своєї справи.

P1000580

P1000589

P1000571

P1000595

You must be logged in to post a comment.