Тренінг для офіціантів “5-ти зірковий сервіс: фішки, що приводять гостей у захват”

21-22 жовтня у компанії HoRes Pro пройшов тренінг для офіціантів “5-ти зірковий сервіс: фішки, що приводять гостей у захват”. Метою даного тренінгу було формування в учасників навиків ефективного обслуговування та проривних продаж, вирішення складних ситуацій в роботі, обмін досвідом та формування мотивації професійного росту.

SAM_1723 SAM_1710

 Тренінг проводився для офіціантів класичних та демократичних ресторанів з досвідом роботи від півроку, барменів відкритих барів (для формування навичок продаж та якісного сервісу), адміністраторів-початківців з досвідом роботи до 1-го року.

SAM_1713 SAM_1715

Під час навчання адвайзери компанії розкрили учасникам тренінгу основи невербальної комунікації, психологію клієнтів, стандарти обслуговування в ресторані та дрібниці, які приводять гостей у захват.

SAM_1732 SAM_1722

You must be logged in to post a comment.